CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, April 1, 2010

KAMI MEMBANTU ANDA MERANCANG SESUATU YANG TIDAK DI RANCANG

KAMI MEMBANTU ANDA MERANCANG SESUATU YANG TIDAK DI RANCANG


Kemajuan di dalam teknologi perubatan perlu di bayar dengan harga yang tinggi. Ditambah pula dengan kos sara hidup dan pendidikan anak-anak, anda dan orang tersayang mungkin terpaksa menanggung kesempitan kewangan sekiranya tidak merancang perbelanjaan hospital.Kebenarannya, pembedahan yang tidak diduga dan tidak dapat dielakkan akan menghabiskan keseluruhan simpanan anda


Dengan Smart Medic 100, kami menawarkan anda kemasukan hospital yang di jamin dan kami akan menguruskan segala bil-bil perubatan anda setelah anda keluar dari hospital panel kami.SmartMedic 100 memberikan anda dan keluarga anda satu ketenangan dengan perlindungan yang komprehensif dan berkualiti terutama sekali ketika anda amat memerlukannya.


Kelebihan SMART MEDIC 100


Pilihan Pelan dari Pelan 1 - Pelan 4 (Anda boleh pilih mengikut kemampuan anda)


KHAIRAT KEMATIAN RM 5,000 (dibayar atas kematian apa jua sebab) - produk kadkesihatan pertama seumpamanya yang menawarkan khairat kematian !!


SINGLE PRODUK - anda boleh mengambil produk Smart Medic 100 ini sahaja - tanpa perlu ambil (disertakan) dengan produk takaful lain. (memudahkan client disamping menjimatkan).


Jika anda sudah mempunyai perlindungan insurans / takaful dan bercadang hanya ingin memiliki kad hospital ini sahaja - maka Smart Medic 100 adalah jawapannya :)
  1. Kad harian bilik (room & board) yang tinggi iaitu dari RM150 sehari sehingga RM450 sehari.
  2. PEMBAHARUAN TERJAMIN - sehingga umur 80 tahun !
  3. Shurplus sharing - pembahagian keuntungan 50 : 50
  4. Panel hospital swasta TERPILIH & TERBAIK seluruh Malaysia
  5. TIADA CO-PAYMENT. SMART MEDIC 100 akan menanggung 100% pembelanjaan bil hospital
  6. Mode bayaran yang mudah - anda boleh bayar secara bulanan, suku tahun, setengah tahun atau tahunan !
  7. Di luluskan oleh Panel Syariah MAA Takaful

1 comments:

Village Talkies

Thank you for your informative post!!!
Village Talkies a top-quality professional corporate video production company in Bangalore and also best explainer video company in Bangalore & animation video makers in Bangalore, Chennai, India & Maryland, Baltimore, USA provides Corporate & Brand films, Promotional, Marketing videos & Training videos, Product demo videos, Employee videos, Product video explainers, eLearning videos, 2d Animation, 3d Animation, Motion Graphics, Whiteboard Explainer videos Client Testimonial Videos, Video Presentation and more for all start-ups, industries, and corporate companies. From scripting to corporate video production services, explainer & 3d, 2d animation video production , our solutions are customized to your budget, timeline, and to meet the company goals and objectives.
As a best video production company in Bangalore, we produce quality and creative videos to our clients.

Post a Comment